KUNDESERVICE

Her kan du finne svar på de oftest stilte spørsmålene

Mest stilte spørsmål

Produktinformasjon

Produktinformasjon

Kontakt oss
Mail: hello@day-et.com
Telefon: +45 53 53 11 55
Vi kommer tilbake til deg innen 3 virkedager.


Åpningstider
Man - Fre: 10:00 - 16:00
Lør - Søn,  Helligdager: Stengt



Levering

  • Hvor lang tid tar det før bestillingen min kommer?

    Vi gjør vårt beste for å behandle bestillingen din samme dag og sende den innen 48 timer. Ca 4-7 dagers leveringstid.

  • Hvilke land leverer dere til?

    Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og Storbritannia. Disse har alle hver sin landeside. Hvis du trenger å bestille til andre land, kan du bruke vår internasjonale side:

    https://day-et.com 

Bestilling

  • Kan jeg legge inn en bestilling uten å ha en konto?

    Ja, selvfølgelig kan du bestille som gjest uten å måtte registrere en konto. Vi trenger fortsatt å få noen detaljer fra deg slik at vi kan behandle bestillingen din, for eksempel e-posten din og leveringsadressen slik at vi vet hvor vi skal sende den.

  • Kan jeg kansellere bestillingen min?

    Du kan ombestemme deg og kansellere bestillingen din innen 30 dager etter at du har mottatt kjøpet. Hvis du velger å kansellere bestillingen din, refunderer vi hele kjøpesummen.

    Du finner mer informasjon i returretningslinjene våre.

  • Hvor lang tid tar det før bestillingen min kommer?

    Vi gjør vårt beste for å behandle bestillingen din samme dag og sende den innen 48 timer.

  • Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

    Du vil motta en forsendelsesbekreftelse med et sporingsnummer så snart vi har sendt bestillingen din. Det vil være en sporingslenke som vil omdirigere deg til fraktselskapets side slik at du kan spore bestillingen din.

  • Hvorfor er bestillingen min forsinket?

    Hvis faktureringsinformasjonen du oppga ikke samsvarer med det banken din har registrert (inkludert adresse og telefonnummer), kan bestillingen din bli forsinket.

Betaling

  • Hvilke betalingsmåter godtar dere?

    Vi aksepterer følgende kredit/debitkort: Visa, MasterCard, Maestro og Visa Electron.

  • Når vil pengene bli trukket fra bankkontoen min?

    Betalingen din vil automatisk bli trukket fra debet-/kredittkortet ditt når bestillingen er sendt.

Retur

  • Hvordan returnerer jeg kjøpet mitt?

    Hvis du ikke er helt fornøyd med kjøpet ditt, kan du returnere varen ved å bruke den forhåndstrykte returetiketten som følger med orderen. Du har 30 kalenderdager på deg fra den dagen du mottok orderen. Varen(e) du returnerer må være i samme stand som du mottok den, og den må være i originalemballasjen. Du finner mer informasjon i retningslinjene våre for retur.

  • Når får jeg pengene mine tilbake?

    Det kan ta opptil 14 dager å behandle returen din fra den er mottat hos oss. Beløpet vil bli tilbakebetalt til den samme betalingsmåten du brukte da du kjøpte de varene.

Produktinformasjon

  • Hvordan tar jeg vare på produktet mitt?

    Fordi vi ønsker at tilbehøret ditt skal vare i årene som kommer, har vi en liten guide med rengjøringsanvisninger og gode tips til hvordan du kan holde det i god form. Vennligst finn vår care guide her.

Klage

  • Hva gjør jeg hvis jeg er skuffet over bestillingen min eller hvis den er skadet?

    Ta kontakt med kundeservice så snart du finner ut at bestillingen din ikke oppfyller dine forventninger. Du kan ringe oss på +45 53 53 11 55. Vi har åpent mandag-fredag fra 10.00 til 16.00 (CET) eller skriv til oss på hello@day-et.com.